Overige publicaties
Vaststellingen die geschieden op een bepaald moment in de tijd
Verandermanagement is een KSF in ICT-trajecten
Veranderingen genereren altijd weerstand. Businesssoftware trajecten zijn integrale trajecten. Om software te laten excelleren en de investering terug te laten verdienen zijn veranderingen in strategie, structuur en cultuur noodzakelijk.
Klantgericht werken met CRM
Een bedrijf dat de uitdaging aanging om haar klanten beter en persoonlijke te benaderen. Hierbij werd gezocht naar een stuk software die de brug kon slaan tussen verschillende extern gerichte medewerkers.
Business-tool als verbindend element tussen twee organisaties
Een sterk groeiend bedrijf wordt over genomen door een structuur bedrijf. B4B ervaarde hoe men omging met de synchronisatie van de verschillende ERP -omgevingen.
Inzet van bedrijfssoftware
Management wordt veelvuldig geconfronteerd met aanbiedingen van bedrijfssoftware. Efficiency is vaak het motief maar concurrentie onderscheidend vermogen of klant ontzorgend gedrag niet. Balance 4 Business (B4B) geeft organisaties inzicht in de samenhang tussen de ambitie met bedrijfssoftware versus organisatorische inrichting. Hierbij zet B4B een ICT-groeimodel in, die per fase een logica laat zien tussen de ambitie en de daarbij best ondersteunende organisatorische fundering.
Benieuwd
naar wat Balance 4 Business in dit verband kan betekenen voor uw organisatie?
Neem dan contact op met ons voor vrijblijvende informatie via telefoonnummer 036-535 9340 of door middel van het invullen van het contactformulier op onze contactpagina.