Klantcases
Klantcases zijn geschreven door een onafhankelijke journalist en na toestemming van de klant gepubliceerd. De cases zijn momentopnames en dienen als zodanig ook zo gelezen te worden. Bij de opening van een klantcase leest u een beperkte overview..
U kunt de totale klantcase verkrijgen door aanvraagformulier in te vullen dat onder elke klantcase aanwezig is.
Creëren van synergie via automatisering
Het Noord-Hollandse bedrijf groeit en heeft meerdere vestigingen in Nederland. Onderling wordt er geconcurreerd wat ten koste gaat van het totale rendement. Directie wil via de aanschaf van een centraal ERP systeem de synergie bevorderen.
Automatisering inzetten om klantgericht te werken
Een Brabants bedrijf die klantgerichte bouwer van het jaar geworden was wilde dit versterken met de integratie van een ERP-systeem. Hiervoor diende het bedrijf vooraf zekerheid te hebben over de functionele fit en de laagdrempeligheid om digitaal samen te werken.
Organisatiecultuur bepaalde automatisering
Een Brabants bedrijf dat de kans kreeg om te groeien als kool maar desondanks toch haar eigen cultuur niet wilde verloochenen. Dit bedrijf werd een trendsetter op eigen kracht en richtte een ERP-systeem zodanig in dat zij het sterkste in zich naar boven haalde.
Groeien door gebruik businesstools
Het bouwbedrijf groeit met het aantal klanten en omzet. Echter, de interne productiviteit bleef achter als gevolg van een slecht ondersteunend en verouderd ERP-systeem. klant ging de markt op en selecteerde via het 3-stapszekerheidsinstrument een passende ERP oplossing die paste bij de volwassenheid van de organisatie en de ambitie van de directie.
Integrale optimalisatie business software
Hoe vangt een bedrijf een verdubbeling van het werkvolume op? Zoals veel organisaties zocht het bedrijf de oplossing in nieuwe bedrijfssoftware. Vanuit de gemaakte B4B-analyse kwam sterk naar voren dat de organisatiecultuur de meest dominante factor was binnen het bedrijf. Men koos voor B4B omdat deze niet alleen naar de software kijkt maar ook oog heeft voor de organisatie en wat zij aankon.
Extreme groei opvangen met ERP-software
Hoe vangt een bedrijf een verdubbeling van het werkvolume op? Dit overkwam een klant van ons uit het Noord Hollandse. Zoals veel bedrijven zocht het bedrijf de oplossing in nieuwe bedrijfssoftware. Dit was onbekende materie voor de directie en zodoende zocht men contact met Balance 4 Business (B4B). Vanuit de gemaakte B4B-analyse kwam sterk naar voren dat de organisatiecultuur de meest dominante factor was binnen het bedrijf. Er werd dan ook gezocht naar een sterke functionele trekker die nodig was om alle noodzakelijke interne veranderingen te kunnen verkopen en managen.
Benieuwd
naar wat Balance 4 Business in dit verband kan betekenen voor uw organisatie?
Neem dan contact op met ons voor vrijblijvende informatie via telefoonnummer 036-535 9340 of door middel van het invullen van het contactformulier op onze contactpagina.