Klantcase
Creëren van synergie via automatisering
Het creëren van synergie tussen meerdere bedrijven
Soorten documenten
Balance 4 Business publiceert de volgende drie soorten documenten op haar website:
Whitepapers: deze zijn geschreven naar aanleiding van wetmatig gedrag en dienen als input voor wetenschappelijk onderzoek. Whitepapers zijn vaststellingen van zaken die bij meerdere bedrijven voorkomen en onafhankelijk van branches zijn.
Klantcases: deze zijn geschreven door een onafhankelijke journalist en na toestemming van de klant gepubliceerd. De cases zijn momentopnames en dienen als zodanig ook zo gelezen te worden.
Overige Publicaties: zijn vaststellingen die geschieden op een bepaald moment.
Whitepapers en klantcases kunt u aanvragen via het formulier aan de onderzijde van het betreffende bericht.
Het bedrijf groeit, neemt andere bedrijven over en zet nieuwe vestigingen op. Aan het hoofd staat een eigenaar die sterk stuurt op individuele prestaties. Dit leidde tot aanzienlijke verschillen, in visie, middelen gebruik, cultuur en manier van werken, per vestiging.
Met de komst van een nieuwe generatie gaat het roer om. Een nieuwe strategie wordt opgezet waarbij “de synergie” tussen de verschillende bedrijven de toekomstige winst moet faciliteren. De synergie komt door een gezamenlijk ERP software te lanceren, die transparantie en standaardisatie (80%) moet creëren.
Balance 4 Business (B4B) krijgt de opdracht om vanuit een centraal aangeschafte ERP-businesstool de vestigingen te laten inhaken. B4B voert het projectmanagement, business-analyse en verandermanagement uit.
De ERP-businesstool wordt als centrale ruggengraat gebruikt om veranderingen te initiëren. Door de focus te leggen op een andere manier van werken en de voordelen van synergie te promoten haken de vestigingen enthousiast aan.
B4B zet haar B4B-methodiek in combinatie met het ICT-ambitie groeimodel. Door dit uit te voeren wordt gewenste ambitie aan de benodigde organisatorische fundering gekoppeld. Dit maakt dat de toegevoegde waarde van de ERP businesstool goed meetbaar is.
Deze klantencase schetst een beeld van de problemen die de klant overwon, toen de organisatie transformeerde van een decentraal naar centraal gestuurde organisatie.
Bent u geïnteresseerd in het bedrijf achter deze klantcase en/of wat B4B voor uw organisatie zou kunnen betekenen? Vraag de case dan aan via onderstaande link of neem contact met ons op voor vrijblijvende informatie via telefoonnummer: 036-5359340 of gebruik ons contactformulier.
Opvragen documenten
Whitepapers en klantcases kunt u aanvragen via het formulier aan de onderzijde van het betreffende bericht.
Creëren van synergie tussen meerdere bedrijven
Uw successen zijn onze verdiensten
Ontdek ze in onze
Whitepapers
Klantcases
Overige Publicaties
Actualiteiten
Ook meer doen met minder?
Neem contact met ons op voor een vrijblijvend en inspirerend gesprek!