+31-36-5359340 info@balance4business.nl

Whitepapers

Klantcases

Overige Publicaties

Actualiteiten

Klantcase

Automatisering inzetten om klantgericht te werken

Contactgegevens

Balance 4 Business B.V.

Eenspan 20D
3897AL Zeewolde
T +31 36 5359340
M info@balance4business.nl

Klantgerichtheid ondersteunen via businesssoftware

Soorten documenten

Balance 4 Business publiceert de volgende drie soorten documenten op haar website:

Whitepapers: deze zijn geschreven naar aanleiding van wetmatig gedrag en dienen als input voor wetenschappelijk onderzoek. Whitepapers zijn vaststellingen van zaken die bij meerdere bedrijven voorkomen en onafhankelijk van branches zijn.

Klantcases: deze zijn geschreven door een onafhankelijke journalist en na toestemming van de klant gepubliceerd. De cases zijn momentopnames en dienen als zodanig ook zo gelezen te worden.

Overige Publicaties: zijn vaststellingen die geschieden op een bepaald moment.

Whitepapers en klantcases kunt u aanvragen via het formulier aan de onderzijde van het betreffende bericht.

Veel aannemers geven aan dat zij klantgericht en transparant zijn. Echter, in de praktijk valt dit niet mee. Onze klant uit Rosmalen weet hier alles van. Van huis uit willen zij haar klanten ontzorgen. Voor onze klant is dit “de juiste en transparante informatie op de juiste plaats en op het juiste tijdstip” delen. Hierbij is een proactieve houding i.p.v. reactieve houding essentieel. De directie wilde haar klanten ontzorgen door digitaal te gaan samenwerken met klanten, partners en leveranciers. Zij startte met het zoeken van bedrijfskundige organisatie.

Dit bedrijf koos voor Balance 4 Business (B4B) om hulp te krijgen bij de softwarekeuze en het initiëren van de interne veranderingen.

B4B introduceerde een methode van softwareselectie namelijk: het 3-stapzekerheidsinstrument. Deze methode verzamelt zekerheid over functionele fit, gebruiksvriendelijkheid en inzicht in interne knelpunten. B4B startte met businessanalyse waarbij interne valkuilen en aanpassingsvermogen van de organisatie boven water kwam.

Via het selectietraject werd een ERP-systeem gekozen die aansloot op hun zekerheidsbehoefte. Een veranderprogramma werd parallel opgezet. Dit veranderplan diende te leiden tot een organisatie die kwaliteit en betrokkenheid uitstraalde.

Bent u geïnteresseerd in het bedrijf achter deze klantcase en/of wat B4B voor uw organisatie zou kunnen betekenen? Vraag de case dan aan via onderstaande link of neem contact met ons op voor vrijblijvende informatie via telefoonnummer: 036-5359340 of gebruik ons contactformulier.

Opvragen documenten

Documenten opvragen

Whitepapers en klantcases kunt u aanvragen via het formulier aan de onderzijde van het betreffende bericht.

Ja, ik ontvang graag per e-mail de klantcase

Klantgericht werken

7 + 7 =